woensdag 21 juli 2010

Oost west, thuis best...

Heb al even niks meer van me laten horen, en dat komt voornamelijk door het feit dat ik het best druk heb en ik over ruim een week alweer op vakantie ga voor 3 aan elkaar vastgeplakte "vakanties". Om te beginnen ga ik een paar dagen naar de Eifel met Nik (die ik in Ulm heb ontmoet), waar we een (mega) event gaan bezoeken dat hopelijk net zo geslaagd wordt als in Ulm. Aansluitend ga ik door naar Valkenburg waar we een weekje met de familie op een camping staan.
Een paar dagen eerder ga ik even naar huis, om vervolgens m'n spullen in te pakken voor de laatste grote reis voor ik ga studeren.
De doelstelling is zoveel mogelijk ministaatjes te bezoeken in één vakantie, en daarnaast is de reis vooral gericht op Italië, omdat dat een mooi land is ;-)
Ik heb uiteraard weer een interrail, deze keer voor 10 dagen in een periode van 20 dagen. Ik post binnenkort nog wel wat over de uiteindelijke route!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten