vrijdag 14 januari 2011

Winter

Hé hallo, leef je nog? Ja, ik leef nog.
Na de geslaagde grootste en verste interrailreis die ik ooit heb gemaakt, waarin ik 14 landen heb bezocht, mijn verste cache, mijn westelijkste cache en mijn verdachtste cache ooit heb gevonden ben ik begonnen met de studie sociale geografie en planologie aan de universiteit van Utrecht. Inmiddels reis ik al bijna een half jaar dagelijks op en neer en vind zo nu en dan eens een cache tussendoor.
De winter is niet mijn favoriete jaargetijde en sinds ik studeer is het ook niet meer mogelijk er ff een weekje tussenuit te gaan, dus nu houd ik me maar bezig met nadenken over volgende reizen. Waarschijnlijk dit jaar weer een interrail, dus ik blijf nog een jaartje lekker in Europa, maar wellicht word de komende reis wel goedkoper en leuker, wie zal het zeggen... (iemand goede/slechte ervaringen daar mee?)
Misschien ga ik rondom Pasen weer een paar dagen naar Duitsland, dan heb ik namelijk vakantie, iets wat vrij uniek blijkt te zijn als je in Utrecht studeert.
Ik wens iedereen die dit gelezen heeft veel sterkte toe om de winter door te komen en denk maar zo, het wordt vanzelf weer zomer ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten