donderdag 27 januari 2011

Vakantie...

Eindelijk, na weken hard werken en papers schrijven, rapporten maken en zelfs atlassen knutselen heb ik dan eindelijk een weekje vakantie gekregen. Eigenlijk heet het niet eens vakantie, maar "onderwijsvrij" en dat is eigenlijk ook het belangrijkste, dat ik één weekje even geen last heb van "war"rige vakken en zo.
Afgelopen week hoorde ik de meest wilde vakantieplannen van mede sgpl-ers die even een weekje naar Porto of New York vertrekken. Nou, ik ga ook hoor! Naar Ameland om precies te zijn. Twee hele nachten zelfs. Om even nóg meer uit te waaien dan ik al gedaan heb in Utrèg en Eindhoven.
Voor de geocachers (die snappen wel wat ik ga doen op dat eiland): 10 multi's, 9 traditionals en 3 earthcaches liggen op me te wachten, dus ik kan makkelijk een hele dag vullen, denk ik ;-)
Fijne vakantie voor iedereen die dat ook heeft volgende week en veel plezier aan de andere kant van de wereld of iets dichter bij huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten