vrijdag 15 april 2011

Paasvakantie...

Eén van de leuke dingen van studeren aan de universiteit is dat je zo af en toe eens een weekje onderwijsvrij hebt als er verder geen gebruikelijke vakanties zijn. Zo heb ik nu anderhalve week paasvakantie, voor mij een reden om een interrail aan te schaffen en een gestoord plan uit te voeren waarin ik in één week tijd half Europa zie. De meeste plaatsen waar ik even op bezoek ga heb ik al eens ooit gezien, zoals Berlijn, Praag en Wenen, maar het zal de eerste keer zijn dat ik in Budapest kom en als alles goed gaat komen ook Zwitserland en Denemarken nog eventjes aan de beurt XD
Het vertrek staat gepland op maandag, woensdag ben ik weer eventjes thuis en daarna kom ik 's zaterdags weer terug, zodat ik Pasen weer gezellig in Nederland kan vieren ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten