dinsdag 29 juni 2010

In Ulm, um Ulm und um Ulm herum

Zo, terug van mijn (geslaagde) 16-Bundeländer-Tour, dus tijd om even wat bij te werken.
Eerste doel van mijn vakantie was uiteraard het MEGA event in Ulm, dat nog leuker werd dan ik al verwacht had. Dat begon al op vrijdagavond, toen ik na een lange dag cachen even na middernacht terug kwam op m'n kamer, waar mijn beide kamergenoten ook cachers bleken te zijn.
Samen met Martin en Nik uit Wuppertal heb ik vervolgens de hele zaterdag en halve zondag caches gedaan, en niet zomaar caches: Ulm bestond uit stuk voor stuk kwalitief supercaches. Van de drie caches op de Münster tot de multi "150 Jahre Bundesfestung" (zonder twijfel de grootste cache die ik ooit heb gevonden), het waren allemaal prachtige caches.
In totaal heb ik over de hele vakantie gezien 245 caches gelogd, en aangezien ik meer te doen heb zal het nog wel even duren alvorens die allemaal op de site gelogd zijn. Ik heb in ieder geval genoten en enorm veel gezien.

1 opmerking:

  1. I don't understand everything, but parts of this article. I agree, that it was a very cool weekend and a really nice cachetour with you.
    See you!

    Martin

    BeantwoordenVerwijderen